Az új Sandero padlólemezére (CMF-B) épülő, de extra tágas szabadidőjárművet fejleszt a Dacia, idézi a francia L’Argus magazint a Carscoops. A nyújtott tengelytáv és a megnövelt hátsó túlnyúlás révén a kisautós alapok dacára három üléssor és hét személy fér majd el az autóban.
Az egyelőre csak RJI belső kódnéven ismert, már fél éve is rebesgetett modell az európai piac legjobb férőhely/ár arányú típusát, a Lodgy-t váltja majd valamikor egy-másfél év múlva.
Habár a karosszériaforma divatosabb lesz, a motorkínálaton nem sokat változtatnak: a szokásos 1,0 és 1,3 literes benzines turbómotorok adják a kínálat gerincét, várhatóan lesz 12 voltos mild hibrid és LPG verzió is. Egy lényeges újdonságra mégis számítunk: az új Clio 140 lóerős full hibrid hajtásláncára.
Az új modell a harmadik SUV lehet a Dacia palettáján, miután a Duster mellé jövőre érkezik az elektromos Spring. A legnagyobb szabadidőjármű presztízs dolgában is jól áll majd: autonóm vészfékrendszer, holttér-felügyelet és egyéb vezetőtámogató rendszerek is várhatóak a kínálatában.