Ahogy a golflabda messzebb repül a felületét borító, légellenállást csökkentő apró kráterek miatt, úgy javítja a Bugatti Bolide hiper-versenyautó légellenállását a vezetőfülke fölé szerelt légbevezető kürtőn elhelyezett, 60 darab apró pukli. A felület nem homogén: egyrészt csak 120 km/óra fölött emelkednek ki a hólyagocskák, másrészt a kiemelés magassága (0-10 mm) a sebességtől függ.
A kezdeti tesztek szerint ez az apró megoldás 10 százalékkal csökkenti a kürtő légellenállását és 17 százalékkal a felhajtóerőt. A hátsó szárny 320 km/óránál 1800 kg-mal szorítja le az autót, az első kötény ugyanekkor 800 kilóval tol lefelé.
A Bolide a Bugatti új projektje; a versenyautó a 8.0 W16-os motor tuningolt kivitelét kapta; 1850 lóerős teljesítményére mindössze 1240 kg tömeg jut, azaz egy lóerőnek 2/3 kilogrammot kell mozgatnia. A végsebesség „bőven meghaladja az 500 km/órát”. A csúcsteljesítmény egyébként 110 oktános versenybenzinnel érhető el, 98-as szuperbenzinnel alig nyamvadt 1600 lóerőt állít elő a motor.