Jaebum Choi idén tavasszal, a koronavírus-pandémia kellős közepén fogott hozzá a Nissan GT-R jövőjének megalkotásához. Mondhatnánk, hogy az USA-ban pusztító járvány hatására született meg benne a gondolat, hogy sofőr nélkül képzelje el a jövő autóját, de valójában a Nissan GT-R(x) 2050 tanulmány, bár alig több mint 2,9 méter hosszú, és csupán 66 cm magas, ember vezette sportkocsi.
Épp csak az az ember nem az autóban ül, hanem rajta, és hasal. Szokásos kezelőfelület nincs: az autó a Nissan B2V, azaz a jármű és az emberi agy közötti, közvetlen kapcsolatot teremtő technológiáját alkalmazza. Ez a technológia még nem létezik, de a Nissan komolyan gondolja, hogy a jövőben fizikai kezelőszervek nélkül, pusztán akaratunkkal vezérelhetünk bizonyos járműfunkciókat. Fejünket sisakostól egy VR csatolóba süllyesztjük, így környezetünket kiterjesztett valóságként élhetjük meg.
A tanulmány tulajdonképpen hordható jármű, olyan, mint egy külső váz (exoskeleton), épp csak nem terheket emelgetünk vele, hanem száguldunk. Száguldani pedig – legalábbis, ha az ember Nissanban gondolkodik – a GT-R-rel lehet a legjobban, ezért a furcsa koncepciójármű a sportkupé hátsó lámpáit, illetve Nismo sávozását idézi.
Az autó manőverezését segíti, hogy az abronccsal egybeépített kerekek gyakorlatilag egy gömböt formáznak, így a tanulmány egy helyben képes megfordulni. A leszorítóerőt aktív szárny növeli, ha szükséges; ki- és beszálláshoz (azaz ráfekvéshez és felkászálódáshoz) a szárny összecsukható.