Immár a Porsche Cayenne család összes tagjához kínál teljesítménynövelő szettet a Techart.
A legújabb fejlesztés egyben a leglátványosabb is: a 4,0 literes V8-as motorral szerelt GTS gyári 460 lóereje helyett 640 lóerőt kapunk, a 620 Nm-es nyomaték 870 Nm-re emelkedik. A végsebesség eléri a 300 km/órát, az autó 3,9 mp alatt gyorsul 100 km/órára, 200-ra pedig 12,5 másodpercig tart a sprint. A gyári értékek ugyanennél a típusnál 270 km/óra, 4,8 mp és 17,9 mp – ezek már érezhető különbségek.
A Techart a hibrid modelleket sem hanyagolja el. A Cayenne E-Hybrid 462 helyett 550 lóerős, nyomaték 700-ról 830 Nm-re nő. A legdurvább erőzuhatagra, 750 lóerőre és 1030 (!) Newtonméterre a Cayenne Turbo S E-Hybrid tuningcsomagjától számíthatunk. Ez utóbbi 3,5 mp alatt gyorsul 100 km/órára, és 11,9 mp alatt van 200-on.
Cayenne | Cayenne S |
Cayenne E-Hybrid |
Cayenne GTS |
Cayenne Turbo |
Cayenne Turbo S E-Hybrid |
|
Teljesítmény (LE) |
380 (+40) | 510 (+70) | 550 (+88) | 640 (+180) | 700 (+150 | 750 (+70) |
Forgató nyomaték (Nm) |
550 (+100) | 650 (+250) | 830 (+130) | 870 (+250) | 900 (+130) | 1030 (+130) |
Gyorsulás 0-100 km/óra (mp) |
4,9 | 4,1 | 4,8 | 3,6 | 3,3 | 3,5 |
Gyorsulás 0-200 km/óra (mp) |
19,3 | 14,3 | 17,0 | 12,5 | 11,2 | 11,9 |
Végsebesség (km/óra) |
253 | 275 | 253 | 300 | 300 | 300 |
Mindehhez 22 vagy 23 colos keréktárcsákat, 35 mm-es futómű-ültetést, festett féknyergeket, illetve belül karbon és Alcantara felületeket, vagy a Techart új slágerét: gyapjúszövet üléskárpitozást társíthatunk.