Ha ismerjük a 2020 nyarán bevezetett modellfrissítés részleteit, semmi meglepetést nem hoz a Bentley Bentayga Hybrid (valójában plug-in hibrid) most bemutatott, megújult kiadása. A módosított lámpatestek (különösen hátul szembeötlő a változás) és az átrajzolt hűtőmaszk a Flying Spurnél megismert, új márkaarculatot követi. A belső tér is átlényegült, jobb a helykínálat, mások a szerelvények, és persze rengeteg új vezetőtámogató és informatikai szolgáltatás került az autóba.

Megújult a Bentley Bentayga Hybrid 1

Az autó számos funkciója okostelefonról távvezérelhető, köszönhetően a beépített SIM-kártyának. Újdonság a vezeték nélküli okostelefon-integráció, a rengeteg USB töltőaljzat, és persze új burkolatok is megjelentek a beltérben.

A konnektoros hibrid  hajtáslánc nem változott, mint ahogy az sem, hogy az immár elavult NEDC norma szerint közlik a tisztán elektromos hatótávolságot (50 km), valamint az átlagos üzemanyag-fogyasztást (3,3 liter/100km) is.

Megújult a Bentley Bentayga Hybrid 39

Az akkumulátor továbbra is 17,3 kWh kapacitású, teljes töltése akár 2,5 óra alatt megoldható, élettartamának pedig 160 ezer kilométert vagy 8 évet ad meg a gyártó. Ez a gyakorlatban egy adott töltésmegtartási szint elérését jelenti, és kissé rosszabbul hangzik, mint az ugyanezt jelentő „nyolc éves akkumulátor-garancia.”

A motor és a váltó közé beépített villanymotor 126 lóerős, 350 Nm nyomatékú; 135 km/óráig képes egymagában mozgatni az autót. Ennél nagyobb tempónál, vagy extra teljesítmény-igénynél működésbe lép a 3,0 literes V6-os benzinmotor. A hibrid rendszer több választható üzemmódot kínál, és a navigációs rendszer adatait is felhasználva igyekszik a lehető legteljesebb mértékben elektromos közlekedésre ösztönözni a vezetőt: határozott nyomásponton kell például túlbillenteni a gázpedált, hogy bekapcsoljon a belső égésű erőforrás.

Megújult a Bentley Bentayga Hybrid 40