Világszerte 11 206 autót adott el 2020-ban a Bentley, 2%-kal többet, mint 2019-ben. Amikor márciusban hét hétre teljesen leálltak a Crewe-i gyártósorok, majd további 9 héten át félgőzön termelt az üzem, hogy betartsák a távolságtartásra vonatkozó előírásokat, aligha reménykedett ebben a szép teljesítményben a márka, de a gazdasági megtorpanás a jelek szerint nem érintette a gazdagokat.
Sőt: a vírus által leginkább sújtott régiók, Kína és Észak-Amerika vitték a prímet az eladásokban. Az előbbi bámulatos 48 százalékos növekedéssel hajszál híján utolérte az USA-t, ahol a válság ellenére 4 százalékkal több Bentley-t adtak el, mint egy évvel korábban.
Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy a világ minden más pontján küszködött a márka: Európában 18 százalékot zuhant a forgalom, ezen belül Nagy-Britanniában 22 százalékkal esett a kereslet, és még a közel-keleti ügyfelek is veszítettek lelkesedésükből: 14 százalékkal kevesebb autót adott itt el a Bentley, mint 2019-ben.
A 11 206 eladott autó pontosan 200-zal több, mint egy évvel korábban, és 117 darabbal több, mint 2017-ben, ami eddig a Bentley legsikeresebb évének számított.
Azt gondolnánk, hogy a Bentayga szabadidőjármű volt a márka legkeresettebb típusa, de nem: a Continental GT kupé és kabrió verziója tették ki az eladások 39 százalékát. A hatalmas szabadidőjármű 37 százalékkal részesedett a forgalomból. A maradékon az év első felében még értékesített Mulsanne, valamint a frissen bevezetett vadonatúj, harmadik generációs Flying Spur osztozott.