Először a Peugeot, majd a Toyota mutatta meg azt a Hypercar géposztályba sorolt versenyautót, amellyel a hosszú távú világbajnokságban fognak indulni, és amelyből a szabályok értelmében közúti verziót is fognak építeni.
A harmadik a sorban a ByKolles Racing, amely ugyanúgy idén veti be PMC Project névre keresztelt autóját , mint a Toyota.
A versenyautóV8-as szívómotorja 700 lóerő körüli teljesítményre lesz képes, a rendelkezésre álló információk szerint tisztán belső égésű lesz, hibrid komponens nélkül. Utóbbit a közúti variánsra tartogatják, amely így eléri az 1000 lóerőt. A versenyautó 1039 kilót fog nyomni, az utcai variáns valamivel könnyebb, egy tonnás lesz. Lesz egy harmadik, közútra nem vihető, de civil variáns; ez a versenyautó aerodinamikai elemeit kapja meg, de motorteljesítményét visszaveszik 650 lóerősre– cserébe ez lesz a három közül a legkönnyebb, 930 kilós.
A közúti verzió, amelyről lehagyják a hatalmas hátsó szárnyat, valamint az első 1+1 (vagy 1+2) üléses lesz, a versenyautók egyetlen ülése középen helyezkedik el.