A 625 lóerős BMW M5 Competitionnél bő harmadával többet: 180 ezer eurót (közel 65 millió forintot) kérnek el Németországban minden idők legerősebb BMW M típusáért, a frissen bemutatott BMW M5 CS-ért.
A 625 lóerős BMW M5 Competitionnél bő harmadával többet: 180 ezer eurót (közel 65 millió forintot) kérnek el Németországban minden idők legerősebb BMW M típusáért, a frissen bemutatott BMW M5 CS-ért.
Fotó megosztása:
A kötött színvilág a fényezésre is érvényes: a BMW M5 CS kérhető metálfényű vagy matt ezüst festéssel, vagy matt sötétzöldben.
A kötött színvilág a fényezésre is érvényes: a BMW M5 CS kérhető metálfényű vagy matt ezüst festéssel, vagy matt sötétzöldben.
Fotó megosztása:
Alcantara borítja a kormányt és a tetőt, az ülések kárpitja Merino bőr, a biztonsági öv piros-kék varrást kapott.
Alcantara borítja a kormányt és a tetőt, az ülések kárpitja Merino bőr, a biztonsági öv piros-kék varrást kapott.
Fotó megosztása:
Ezek a módosítások együtt szemmel látható dinamikai előrelépést eredményeztek: 100 km/órára 0,3, 200-ra 0,5 másodperccel gyorsabb a CS.
Ezek a módosítások együtt szemmel látható dinamikai előrelépést eredményeztek: 100 km/órára 0,3, 200-ra 0,5 másodperccel gyorsabb a CS.
Fotó megosztása:
Az utastérben a könyöklő mozgatható fedelének, valamint a padlókonzoli rakodótálcának a megszüntetésével értek el tömegcsökkenést.
Az utastérben a könyöklő mozgatható fedelének, valamint a padlókonzoli rakodótálcának a megszüntetésével értek el tömegcsökkenést.
Fotó megosztása:
A BMW arany bronz árnyalatú dekorelemeket alkalmazott kívül és belül, és ehhez igazodva a lézeres lámpatestek fénybetétjeit is átdolgozták: nappali fényként ugyan továbbra is fehérek, ám amikor ilyen szerepben nincs rájuk szükség, sárgás fényben világítanak, visszaidézve a hőskor sportautóinak lámpáit.
A BMW arany bronz árnyalatú dekorelemeket alkalmazott kívül és belül, és ehhez igazodva a lézeres lámpatestek fénybetétjeit is átdolgozták: nappali fényként ugyan továbbra is fehérek, ám amikor ilyen szerepben nincs rájuk szükség, sárgás fényben világítanak, visszaidézve a hőskor sportautóinak lámpáit.
Fotó megosztása:
Az állítható nyomatékelosztású összkerékhajtást is különlegesen hangolták, hajtási módozattól függetlenül bármikor teljesen kikapcsolható a menetstabilizáló elektronika.
Az állítható nyomatékelosztású összkerékhajtást is különlegesen hangolták, hajtási módozattól függetlenül bármikor teljesen kikapcsolható a menetstabilizáló elektronika.
Fotó megosztása:
A külső aerodinamikai elemek szintén karbon kompozitból készültek, ahogy a motorházfedél, valamint annak kopoltyúi is.
A külső aerodinamikai elemek szintén karbon kompozitból készültek, ahogy a motorházfedél, valamint annak kopoltyúi is.
Fotó megosztása:
Az abroncsok verseny pályára optimalizáltPirelli P Zero Corsák, elöl 275/35 R 20, hátul 285/35 R 20 méretben. A keréktárcsa arany bronz árnyalatú.
Az abroncsok verseny pályára optimalizáltPirelli P Zero Corsák, elöl 275/35 R 20, hátul 285/35 R 20 méretben. A keréktárcsa arany bronz árnyalatú.
Fotó megosztása:
Az 50 ezer eurós felár ellenében mindössze 10 extra lóerőt kapunk, ám a 4,4 literes V8-as turbómotor erősítése a legkevésbé fontos: a mérnökök 70 kilót faragtak le a modell tömegéből, az BMW M5 Competition eleve sportos futóművét pedig további 7 mm-rel ültették le.
Ezek a módosítások együtt szemmel látható dinamikai előrelépést eredményeztek: 100 km/órára 0,3, 200-ra 0,5 másodperccel gyorsabb a CS.
|
BMW M5 |
BMW M5
Competition |
BMW M5
CS |
H x Sz x M
(mm) |
4983 x
1903 x
1473 |
4983 x
1903 x
1469 |
5001 x
1903 x
1468 |
Szabad
hasmagasság
(mm) |
133 |
128 |
119 |
Tömeg
(kg) |
1970 |
1970 |
1900 |
Teljesítmény
(LE/perc) |
600/
6000 |
625/
6000 |
635/
6000 |
Forgatónyomaték
(Nm/perc) |
750/
1800-5600 |
750/
1800-5860 |
750/
1800-5950 |
Gyorsulás
0-100 km/óra
(mp) |
3,4 |
3,3 |
3,0 |
Gyorsulás
0-200 km/óra
(mp) |
11,1 |
10,8 |
10,3 |
Végsebesség
(km/óra) |
250/305 |
250/305 |
305 |
Vegyes üzemanyag-
fogyasztás
(l/100km) |
10,6 – 10,5 |
10,6 – 10,5 |
11,3-10,9 |
Az idén tavasztól rendelhető M5 CS elismerésre méltó fogyókúráját számos komponens cseréjével érték el. Az alapáras karbon kerámia fékrendszer 23 kilóval könnyebb az M5 kompozit fékjeinél.
Az első ülések szénszálas vázra épülnek (fejtámaszukat a Nordschleife grafikája, valamint kivilágított M5 logó díszíti), hátul két különálló kagylóülést találunk.
A külső aerodinamikai elemek szintén karbon kompozitból készültek, ahogy a motorházfedél, valamint annak kopoltyúi is.
Az utastérben a könyöklő mozgatható fedelének, valamint a padlókonzoli rakodótálcának a megszüntetésével értek el tömegcsökkenést.
A BMW arany bronz árnyalatú dekorelemeket alkalmazott kívül és belül, és ehhez igazodva a lézeres lámpatestek fénybetétjeit is átdolgozták: nappali fényként ugyan továbbra is fehérek, ám amikor ilyen szerepben nincs rájuk szükség, sárgás fényben világítanak, visszaidézve a hőskor sportautóinak lámpáit.
A kötött színvilág a fényezésre is érvényes: a BMW M5 CS kérhető metálfényű vagy matt ezüst festéssel, vagy matt sötétzöldben.
Alcantara borítja a kormányt és a tetőt, az ülések kárpitja Merino bőr, a biztonsági öv piros-kék varrást kapott.
Az állítható nyomatékelosztású összkerékhajtást is különlegesen hangolták, hajtási módozattól függetlenül bármikor teljesen kikapcsolható a menetstabilizáló elektronika.
Az abroncsok verseny pályára optimalizáltPirelli P Zero Corsák, elöl 275/35 R 20, hátul 285/35 R 20 méretben. A keréktárcsa arany bronz árnyalatú.
Ha videón is megnéznéd a BMW M5 CS szedánt, kattints ide!