A kilencvenes évek elején gyártott Hondák megbízhatóságáról legendák szólnak. Csakhogy ez nem jelenti azt, hogy a kötelező szervizt sem kell rajtuk elvégezni. Általában ennek hiánya, és a korrózió okozza vesztüket, hiába jár gyönyörűen a motor, ha a karosszéria ementáliszerű állapotba került.
Ahol viszont nincs tél, nincs sózás, és az idő kevésbé eszi a lemezt, ott egy ilyen Honda megmutathatja, mire képes.
Erre nagyszerű példa ez az 1991-es Honda CRX, amit Floridában, Tampa városában állítottak ki egy kereskedésben. Jó okkal tették közszemlére, mivel ez a gép 1 002 474 mérföldet tett meg gyártása óta.
Igen, mérföldet! Kilométerben még durvább a szám: 1 613 325! Tehát bőven 1,6 millió kilométert futott, és mivel mindig a helyi Honda szakszerviz ápolta, így motorja, váltója eredeti, nem kellett egy fődarabot sem cserélni.
Mielőtt kiállították az autót, a Honda gyári szerelői szedték szét a motort, és igazolták az eredetiségét.
Honda CRX 2. generáció
Az 1987-1992 között gyártott második generáció, amely apró, de valódi sportkupé. A Honda Williamsszel, illetve a McLarennel évekig tönkreverte az F1-es mezőnyt és persze nem mulasztották el hangsúlyozni, mennyire működik a technológiatranszfer a Forma-1 és a CRX motorjai között, például a PGM-FI (Programmed Fuel Injection) befecskendező-rendszerrel.
Európában 150 lóerő volt a maximum, de japán belpiacos verzióként 159 lóerős modellről is tud a Wikipédia.