Az autóipar legjobb független dizájnereinek és mérnökeinek bevonásával készítette el debütáló típusát a Naran Automotive. A 2+2 üléses Gran Turismo a GT3 versenyautók stílusát és tudását hozza el a közutakra, de az alkotók arra is gondoltak, ha valaki versenypályán tenné próbára az autót: hatalmas első köténye és albatroszt idéző, gigantikus hátsó szárnya 20 perc alatt leszerelhető. Így a tulajdonosnak nem kell előre választania az elegáns vonalak és az 1377 kg-os (!) leszorító erő között.
A De Tomaso P72 dizájnere, Jowyn Wong által tervezett hipersportautó menetdinamikáját az a Daniel Mense optimalizálta, aki a világ leggyorsabb villanyautóját, a NIO EP9-est is felkészítette.
A Naran mindenesetre nem elektromos: az orrban messze hátra tolt, 5.0 literes V8-as turbómotorja 1063 lóerős, 1036 Nm forgatónyomatékú. Az autó kevesebb mint 2,3 másodperc alatt gyorsul 96 km/órára, álló helyzetből 4,56 másodpercig tart eljutni 160 km/óráig, a várható végsebesség pedig meghaladja a 370 km/órát.
A közúton összkerékhajtású autó versenypályán tisztán hátsókerék-hajtással használható, a felfüggesztés elöl-hátul kettős keresztlengőkaros, állíthatóak a kanyarstabilizátorok, szabályozható a kerékösszetartás és a kerékdőlés. Az Öhlins verseny-lengéscsillapítók szintén állíthatók, így tökéletesen optimalizálhatók (vagy szakértelem híján elbaltázhatók) a beállítások. A kormánymű a motorsportból átemelt, hidraulikus rásegítést kapott, a 22 colos szénszálas keréktárcsák öblében karbon-kerámia féktárcsák rejtőznek, és persze a teljes karosszéria szénszálas kompozitból készül.
A Naranból mindössze 49 példány készül, a forgalmazás még az idén megkezdődik, az ár nem ismert.