Noha első pillantásra úgy tűnhet, teljesen átrajzolta a C3 Aircross orrát a Citroën, az ablakvonal folytatásában húzódó, négylencsés LED-fényekben végződő krómsáv némi módosítástól eltekintve változatlan maradt. Annál markánsabb az eltérés alatta: dupla hűtőmaszk, csíkká lapított fényszórók és sajátos rostély mintázatú rácsozat sokkol. A kötényről eltűntek az Airbumpokat idéző, széles lyukak, ami annál is meglepőbb, mert hátul megmaradtak.
A sajátos tetősínek maradtak, újak viszont a keréktárcsák, a színkínálat fele, és megújult a belső környezet is, részben a rendelkezésre álló hangulatcsomagokat tekintve, részben funkcionalitásában. A padlókonzol hátsó felén rolós fedelű tárolórekeszt találunk, elöl is új tálcák és polcok várják az apró tárgyakat. A hátsó kartámaszba pohártartókat integráltak.
Ami a kényelmet illeti, áthangolt futóművet, valamint vastagabb párnázatú, jobb megtámasztású üléseket kapott az autó.
Az érintőképernyő 9 colosra nőtt, a telefonunk vezeték nélkül kapcsolódhat és töltődhet, tucatnyi vezetőtámogató funkció áll rendelkezésre, és ott van az összkerékhajtás alternatívájának szánt Grip Control rendszer is, ereszkedésszabályozóval kiegészítve.
Motorból négy áll rendelkezésre: 110 lóerős benzines és dízel, mindkettő kézi váltóval; valamint egy 120 lovas dízel és egy 130 lóerős benzines – ezek hatfokozatú automata sebességváltót kapnak.
Ha videón is megnéznéd a Citroën sajátos megjelenésű újdonságát, kattints ide.