A Kia megújult márkaidentitását képviseli a K8 szedán, és ezzel a formanyelvvel együtt tudunk élni: kifejezetten elegáns és dinamikus, ha nem is teljesen eredeti a dizájn. Még a hűtőmaszk ismerős – de itt keret nélkül kivitelezett – motívumát is sikeresen ültették át ebbe az új korba, amely egyébként már nem tigrisorrokkal, hanem rombuszokkal operál.
A hűtőmaszk, a nappali fények, az örvényléscsökkentő elemek, a beltérben az ajtókárpit, a műszerfalbetét és az ülésmemória nyomógombjai mind ezt a rombusz formát követik – egy kicsit sok, de valamivel csak le kellett tennie a névjegyét az asztalra a márkának.
Speciel jobban sikerült elem a padlókonzolból kiemelkedő, döntött panel, amelyen a sebességváltó programválasztó szerveit és egyéb menetszabályozó kapcsolókat találunk; fontos, hogy a klímavezérlés és az audiorendszer kezelésére, valamint a főbb funkciók közvetlen elérésére dedikált gombokat találunk a középkonzolon.
A kormánykerék kéttónusú kivitele igényes munka, ahogy az egyetlen, ívelt egységbe foglalt, digitális műszeregység és központi érintőképernyő (mindkettő 12 colos képátlóval) is impozáns. Az audiorendszert a Meridian szállítja, 14 hangszórós.
Az 5015 mm hosszú szedánról később további információkra számítunk – például jó volna tudni, hogy mi hajtja -; az autó világpremierjére még az év vége előtt sor kerül.