A General Motors fél évvel ezelőtt szabadalmaztatta az E-Ray típusnevet, amivel még bizonyosabbá tette, amit már korábban is sejtettünk: a Chevrolet Corvette hibrid hajtásláncot kap. A hírek szerint marad a 6,2 literes V8-as blokk, amely a hátsó kerekeket hajtja. Beépítenek viszont két villanymotort, egyet-egyet a két első kerékhez. A teljes hajtáslánc rendszerteljesítményét 600 lóerőre saccolják.
Ez azonban csak a kezdet. Hamarosan ugyanis két új benzinmotor kerül a Corvette hátsó ülései mögé (hiszen az új generációs modell már középmotoros). Az 5,5 literes szívómotor önmagában 600 lóerőt ad le, míg a 6,2-es blokk turbósított kivitelének teljesítménye elérheti a 850 lóerőt. Amikor pedig ezt a turbómotort kombinálják a két villanymotoros hibrid rendszerrel, meg is lesz az 1000 lóerő – vagy még több. Ezt a típust várhatóan a Corvette eredeti főkonstruktőre, Zora Arkus-Duntov után nevezik el.
Erre 2025 táján számíthatunk, de nem is ez az igazi nagy durranás, hanem hogy a Corvette állítólag felveszi a kesztyűt, amit a Ford Mustang Mach-E vetett eléje. Úgy bizony: elektromos crossover készülhet a sportkupéból. Erről azonban végképp semmi információ nem áll rendelkezésre.
Képeinken a 2009-es Chevrolet Corvette Stingray Concept tanulmányautó