Nem tudjuk, mikor mutatják be, hány lóerős lesz, mennyi idő alatt gyorsul 100 km/órára – és egyáltalán, semmit nem tudunk a Kona N-ről (amellett persze, hogy erősen gyanítható: a szintén viszonylag új i20 N technikáját ültették bele a vele azonos kategóriájú crossoverbe – mely esetben 200 lóerővel és 7 másodperc körüli gyorsulással számolhatunk).

Első képeken a Hyundai sport-crossovere 1

A hiányérzetet most négy fénykép közzétételével igyekszik csillapítani a Hyundai. Ha más nem is, a sportos optikai részletek jól azonosíthatók ezeken.

Elöl tehát öblös légbeömlők, módosított fényrajzolat, egyedi hűtőrács és fölötte tripla légbevezető nyílás uralja a képet, amely nem sokban tér el a korábban már bemutatott Kona N Line modellverziótól (összehasonlító képeinken a piros autó) – a fő különbség az alsó légbevezető, amely a Kona N esetében jóval szélesebb, nem szűkítik betétek.

Első képeken a Hyundai sport-crossovere 11
Első képeken a Hyundai sport-crossovere 12

Hátul szintén jelentős a hasonlóság, ám a dupla kipufogó helyett két oldalt kivezetett, öblös csöveket kapunk, hangsúlyosabb a diffúzor, a tetőspoiler pedig nem csak sokkal nagyobb, de közepén ott virít a háromszögletű harmadik féklámpa is.

Feltűnő stíluselem még az autó karosszériáját alulról szegélyező sáv, amely a Kona N Line esetében ezüst, a Kona N-nél ellenben piros színű. A képet exkluzív könnyűfém keréktárcsákkal teszik teljessé.

Első képeken a Hyundai sport-crossovere 13
Első képeken a Hyundai sport-crossovere 14

Futóműültetésről nem tudunk: alighanem lesz, de egyelőre csak az átdolgozott lökhárítók és küszöbelemek optikai ültető hatásáról szól a Hyundai.