Tudjuk le rögtön az elején: úgy tűnik, a szezámajtó, azaz a B-oszlop nélkül összezáró utasoldali fülkeajtó és oldalsó tolóajtó nem lesz elérhető a Renault Kangoo kombihoz, legalábbis egyelőre biztosan nem. A hatalmas rakodónyílást eredményező megoldás csak a furgonhoz kapható, de a Kangoo így is praktikus részletekkel igyekszik behozni hátrányát a nála két évvel korábban megújult Peugeot Rifter / Citroën Berlingo / Opel Combo / Toyota Proace City klánnal szemben.
Papíron hátrány velük szemben, hogy sem harmadik üléssor, sem hosszabb karosszéria nem szerepel egyelőre a kínálatban – később persze megjelenhetnek ezek, ahogy az eddigi Renault Kangoo-kból is létezett nyújtott (sőt, rövidített) verzió is.
Addig is van minek örülni: 49 liternyi tárolóhelynek, fiókként kihúzható kesztyűtartónak, kategóriaelső hátsó lábtérnek, 775 / 3500 literes csomagtartónak, szerszámok nélkül átszerelhető, integrált tetőcsomagtartónak, valamint tizennégy alapáras vezetőtámogató funkciónak. Ha az első utasülés támláját is előredöntjük, 270 cm hosszú, teljesen sík pakolófelületet kapunk.
Minden kivitelen LED-esek a fényszórók, a kormánykerék négy irányban állítható, a vezetőülés speciális fejtámlája mellett állítható deréktámaszt is kínál, a fedélzeti multimédiás rendszer 8 colos, a műszeregység 4,2 vagy 7 colos képernyőt kap. A saját képernyőnket (azaz mobiltelefonunkat) a műszeregység bármelyik oldalán elhelyezhetjük a beépített tartó segítségével, amely ráadásul vezeték nélküli töltőként is szolgál. USB, illetve 12 voltos töltőaljzatból akár 10 darabot kapunk.
Javítottak a zajszigetelésen, hátul befúvónyílásokat találunk, és opcióként elöl kétzónás lehet a klímavezérlés. Az első ajtók 90 fokban nyílnak, az oldalajtók 615 mm széles nyílást tárnak fel.
Az utasok és a környezet biztonságára kamerák és radarok, valamint ezek által vezérelt tempomat, illetve vészfékező rendszer ügyel. Az autó képes stabilizálni a csóváló utánfutót, és ellenkormányoz, ha oldalszelet észlel.
Motorból kettő van, összesen öt teljesítményszinten. Az 1,3 literes benzinmotor 100 vagy 130 lóerővel kapható, az 1,5-ös dízel 75, 95 vagy 115 lóerős lehet. A két nagyobb dízelhez automata, az erősebb benzineshez dupla kuplungos váltó kérhető.