Az amerikai Jamie Orr hivatásszerűen épít át autókat, főleg Volkswageneket. Őt kérte fel a VW észak-amerikai képviselete, hogy egy februári márkatalálkozóra készítsen valami izgalmasat a Tiguanból, ő pedig rögtön tudta is, hogy mihez kezd az egyébként semleges karakterű szabadidőjárművel.
Az autóra széles, 20 colos keréktárcsák kerültek, matt sötétszürke kivitelben, 285/35-ös abroncsokkal. A futóművet állítható rugóstagokkal szerelte fel, így a jelentős ültetés ellenére megmaradt a rugózási képesség, a fékrendszert nagyobb tárcsákkal és hatdugattyús nyergekkel javította fel.
Bár a beszálláshoz immár nincs rájuk szükség, alumíniumfellépőkkel tette látványosabbá a Tiguant. Ezeket ugyanúgy feketére festette, mint a saját építésű kipufogórendszer kétszer kettő végcsövét. A két gyári légterelő idom mellé egy harmadikat is felszerelt hátulra; az első lökhárítót köténnyel toldotta meg. Az utastérben CNC megmunkálású váltógombot és kézzel varrott váltószoknyát találunk.
Orr nemcsak az autókat, de a bringákat is szereti. Ezért felszerelt egy kerékpárszállítót, és arra rápakolta a kaliforniai Marin Bikes szénszálas vázú Alpine Trail 2-es típusát. Az utastérben elhelyezett egy bukósisaktartót, amelyet a gyári tartozékként elérhető tárolórendszerből alakított át, beépített egy nagy teljesítményű LED lámpát, ami a csomagtartó mellett az autó körüli terület megvilágítására is alkalmas, továbbá beépített egy kompresszort, amivel a kerékpár mellett az autó kerekei is felfújhatók.