Az április 19-én nyitó Sanghaji Autószalonon tartja új sportautó-tanulmányának világpremierjét az MG. Az egykori sportmárka sokkal tartozik Kínának, 2006-ban a SAIC csoport mentette meg a végső csődtől. Az elmúlt tizenöt évben stabilizálták a márka működését, 2020-ban pedig elindították nyugat-európai terjeszkedését is. Az MG mostanában nem gyárt sportautókat, elektromos szabadidőjárműveket annál inkább, a Cyberster tanulmány azonban arra enged következtetni, hogy ezen változtatnának.
A kétüléses roadster-koncepció nem véletlenül kapta a nevét: olyan merész részletekkel ejt ámulatba, mint az oldalfalon végigfutó LED-sáv, a klasszikus bukólámpákat újraértelmező ‘varázsszem’ fényszórók, az integrált irányjelző fülekkel szerelt, amorf kormány, az ülések mögötti, rejtélyes sugárhajtómű-idomok, vagy az utasteret hosszában ketté osztó panelen elhelyezett hosszúkás érintőképernyő, amely mellett egy tolltartó (!) is helyet kapott.
A hajtáslánc részleteivel egyelőre nem untatja a nagyérdeműt az MG, ezeket majd másfél hét múlva megtudhatjuk. Annyit azonban elárultak, hogy az autó 800 kilométert képes megtenni akkumulátorainak egy feltöltésével, álló helyzetből pedig nem egészen 3 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára. Szintén fontos részlet a fedélzeti 5G adatkapcsolat, illetve nem egyértelmű, hogy a sajtóanyagban említett gamer cockpit csak a vezetői környezet futurisztikus kialakítására utal, vagy esetleg játékkonzolt is találunk a fedélzeten.