Eddig csak egyetlen, 300 kW-os, dupla villanymotoros kivitelben volt elérhető a Polestar 2, a Volvo elektromos testvérmárkájának nemrég formatervezési díjjal kitüntetett, négyajtós típusa. Most lefelé bővít a márka: a két új opció egyetlen, 170, illetve 165 kW-os villanymotort kap; ezek az első tengelyt hajtják. A minimális teljesítménykülönbségnél fontosabb, hogy az előbbi a csúcsmodell nagy, 78 kWh-os akkuját kapja, míg a leggyengébb variánsba egy csökkentett kapacitású, 64 kWh-os akkumulátort szerelnek. Ezzel a Polestar 2 alapára az eddigi 60 ezer euróról 40 ezerre csökkent.

Két új hajtáslánccal bővül a svéd villanyszedán kínálata 1
  Hosszú
hatótávolság,
2 motor
Hosszú
hatótávolság,
1 motor
Normál
hatótávolság,
1 motor
Akkumulátor
kapacitása
(kWh)
78 kWh 78 kWh 64 kWh
Motor-
teljesítmény
(kW/LE)
300 / 408 170 / 231 165 / 224
Forgató-
nyomaték
(Nm)
660 330 330
Energia-
fogyasztás*
(kWh/100 km)
19,5-20,3 17,1-18,3 17,1-18,0
Hatótávolság*
(km)
450-480 515-540 420-440

* WLTP, előzetes adatok

Két új hajtáslánccal bővül a svéd villanyszedán kínálata 15

A kínálat bővítése a felszereltséget is érinti. A jelenleg opcióként rendelhető Performance sportcsomag (állítható Öhlins lengéscsillapítók, Brembo fékek, 20 colos, kovácsolt könnyűfém keréktárcsák és aranyszínű dekorelemek) nem lesz elérhető a két új, kisebb teljesítményű modellhez, továbbra is csak a 408 lóerős variáns kaphatja meg. Az eddig szériakivitelben kínált felszereltségi csomagok (egy kényelmi és egy biztonsági) pedig mostantól felárasok lesznek.

Két új hajtáslánccal bővül a svéd villanyszedán kínálata 16

Ez sajnos továbbra is csak elméleti kérdés számunkra, mert a Polestar még mindig nem rendelhető Magyarországról.