Négy év szolgálat után átdolgozták a Škoda Kodiaqot. A júliustól elérhető, megújult modell egyes felszereltségi szinteken alumíniumhatású kötényekkel kap még robusztusabb hangulatot. Megemelték a motorházfedelet, meredekebbre húzták a hűtőmaszkot.
A lámpák minden esetben LED-esek, így keskenyebbek lehettek, ráadásul opcióként immár mátrix-LED-es kialakításban is elérhetők (azaz a több szegmensből álló lámpa képes egyes területeket megvilágítani, másokat pedig sötétben hagyni, így megelőzve a szemből jövők elvakítását.) A ködlámpákat áthelyezték, így tényleg megváltozott a Kodiaq fizimiskája.
Újak a keréktárcsák, amelyek immár akár 20 colosak is lehetnek, módosították az aerodinamikai részleteket, a Kodiaq RS sportmodell pedig különleges első lökhárítót kap.
Balról az RS, jobbról a hagyományos változat a megújult Kodiaqból:
Az utastér is módosult. A díszcsíkok, kontrasztos varrások és LED-es hangulatvilágítás mellett fontosabb, hogy kibővült az üléskínálat: rendelhető bőrmentes, „vegán” huzat, valamint ergonomikus ülés, amely szellőztetést és masszázsfunkciót is kínál. A Canton audiorendszer a korábbi nyolc helyett tíz hangszórót kínál.
A digitális műszerfal továbbra is feláras extra, a Kodiaq RS esetén azonban alapfelszerelés, ráadásul négy helyett ötféle képernyő-elrendezést kínál.
Fontos új fejlesztés a ráfutásos balesetek kockázatát érzékelő radaros rendszer.
Az alapvető motorkínálat (150 és 190 lóerős benzinmotorok, 150 és 200 lóerős dízelek) nem változik, a sportos csúcsmodell, a Kodiaq RS azonban kap egy új erőforrást: a kétliteres benzines turbómotor 245 lóerős.