Kétliteres, soros négyhengeres turbómotorhoz társított, 48 voltos mild hibrid rendszerrel mutatkozott be a Maserati Levante. A hajtáslánc egyéb komponensei – a nyolcfokozatú automata váltó, az összkerékhajtás és a részlegesen önzáró hátsó differenciálmű – változatlanok.
A hibrid soha nem pótolja persze a V8-as Trofeót, de a hathengeres dízel és benzinmotorokkal felveszi a versenyt, ráadásul könnyebb azoknál. Legnagyobb teljesítménye 330 LE, maximális forgatónyomatéka 450 Nm; az autó végsebessége meghaladja a 240 km/órát, álló helyzetből 6,0 mp alatt gyorsul 100 km/órára.
Mivel olasz autóról van szó, a hibrid modellhez speciális háromrétegű kék fényezést dolgoztak ki a márka egyedi megbízásokért felelős munkatársai. Ezzel harmonizálnak a kék részletek: az oldalsó légbeömlők, a féknyergek vagy a C-oszlopon lévő logó. Az utastérben az ülések öltésein és más pontokon jelenik meg a kék tónus.
A kéttonnás Levante Hybrid fedélzeti funkciói is vezérelhetők, illetve ellenőrizhetők okostelefonos applikáción keresztül.