Májustól már megújult formájában kapható a VW Polo. A gyár nem vitte túlzásba a kommunikációt, egyetlen fotóval (galériánkat bővítjük, amint lesz több) és pár bekezdéssel letudta a ráncfelvarrást.

Pedig lett volna miről szót ejteni: nemcsak hogy LED-ek világítanak az autón elöl és hátul, interaktív mátrix fényszóró is kérhető az autóhoz, amely megakadályozza a többi közlekedő elvakítását.

Mostantól a Polo klímaberendezése is az érintőképernyőről vezérelhető – furcsa fejlemény, miközben a felsőbb kategóriákban egyre-másra jönnek rá a gyártók, hogy nem praktikus mindent menükbe rendezni, és igenis van létjogosultsága a különálló kapcsolóknak.

De mostantól az autót a sáv középvonalában tartó funkció is szériatartozék, amely a prediktív távolságtartó tempomattal együtt részlegesen önvezetővé teszi az autót.

Kapott még középső légzsákot az autó, alapfelszerelés a 8 colos virtuális műszeregység, ahogy a 6,5 colos érintőképernyőért, a klímáért és a Bluetooth csatolóért sem kell külön fizetni.