Ahogy a Ford Mustangnál, a Mustang Mach-E esetében is GT-vel jelölte a sportverziót a gyártó. A frissen bemutatott variáns persze nem V8-as benzinmotort kap, hanem egy összkerékhajtású, elektromos hajtásláncot.
Az eddigi csúcs-Mach-E 346 lóerőt tudott, a GT 480-at, és ezzel minden eddiginél tempósabban, 3,8 mp alatt gyorsul 96 km/órára. A hatótávolság az észak-amerikai norma szerint 400 km.
Ennél is gyorsabb a Mustang Mach-E GT Performance Edition, amely további 0,3 másodpercet csíp le a gyorsulás idejéből: míg a csúcsteljesítmény ugyanaz, a forgatónyomatékot 813-ról 860 Nm-re emelték. Mindkettőhöz elérhető az Unbridled üzemmód versenypályára továbbfejlesztett Unbridled Extend verziója, amely fáradásmentes teljesítménykifejtést kínál.
A GT és a GT PE egyaránt Brembo fékeket kap: hátul 316, elöl 385 milliméteres tárcsákat harapnak a pirosra festett féknyergekben dolgozó dugattyúk. A lengéscsillapítás adaptív.
Az elektromos sport-crossoverek másik újdonsága a BlueCruise névre keresztelt autonóm mobilitási csomag, amely lehetővé teszi, hogy egyes autópálya-szakaszokon (Észak-Amerikában több mint 160 ezer kilométernyi hosszon) a kormányt elengedve közlekedjen az ember.
Ha videón is megnéznéd a Mustang Mach-E sportverzióit, kattints ide!