A Porsche Panamera két motorvariánsához is tuningcsomagot dolgozott ki a német Techart. A Porsche Panamera GTS esetében 480 helyett 660 lóerőt kapunk (+180 LE), a forgatónyomaték a gyári 620-ról 770 Nm-re (+150 Nm) ugrik. A Porsche Panamera Turbo S eleve 630 lóerős, ezért itt szerényebb volt a teljesítménynövelés: 150 lóerős extrával 720 lóerőre emelték a motor teljesítményét; a forgatónyomaték 820 helyett 950 Nm (+130 Nm).

700 lóerő fölött a legerősebb Panamera 1

A Techart-féle Panamera GTS végsebessége 305 km/óra, az 3,4 mp alatt gyorsul 100 km/órára, 200 km/óráig pedig 12,3 másodperc telik el, ha álló helyzetből indulunk. A Porsche Panamera Turbo S esetén ugyanezek a számok 315 km/óra, 3,0 és 10,5 mp.

Az autók 80 mm-rel szélesebb nyomtávot, agresszív aerodinamikai csomagot, 22 colos kovácsolt aluminiumötvözet keréktárcsákat kapnak. A féknyergek tetszőleges színre fényezhetők.

700 lóerő fölött a legerősebb Panamera 63

Az átdolgozott első lökhárító módosított légbevezető nyílásai hatékonyabban hűtik a fékeket. A szénszálas motorházfedél is áramlástani funkcióval bír, közepén masszív powerdome alatti résen át ömlik be a levegő.