Mindössze 25 példányban fogják gyártani azt a Viritech Apricale nevű, hidrogén üzemanyagcellás sportautót, amelyet a hamarosan piacra lépő Lotus Evija, a Tesla Roadster és egyéb, tisztán elektromos modellek ellenfelének szánnak.
A műszaki paraméterek egyelőre nem ismertek, de a cég a műfaj legfelső csúcsát célozza meg, így aligha túlzás, ha előzetesen 1000 lóerő körüli teljesítménnyel és 300 km/órát meghaladó végsebességgel számolunk.
Az Apricale 2023-ban kerülhet gyártásba, a cég évente 8-12 darabos szériával kalkulál. Nem ez lesz ugyanis az elsődleges tevékenységi körük, hanem hidrogén üzemanyagcellás rendszerek, illetve azokhoz tartozó vezérlő egységek fejlesztése és autóiparon belüli értékesítése: az Apricale csak egyfajta cégér, amivel ezt a kompetenciát népszerűsítik.
Valóban érdekes egyébként a Viritech által kifejlesztett technológia: hidrogéntartályukat ugyanis grafénból készítik el, méghozzá teherviselő elemként, ami kisebb tömeget, jobb helykihasználást, és általánosságban kedvezőbb teljesítménymutatókat eredményezhet.
A Viritech állítólag teherjárművet és családi crossovert is fejleszt, ugyancsak teherviselő elemként beépített H2-tartállyal. Előbbit Jovian, utóbbit Tellaro névre keresztelték, de ezekről ugyanannyit lehet tudni, mint az Apricale-ról – azaz semmit.