Hibridspecialistához képest meglehetősen későn szerelte fel benzin-elektromos hajtáslánccal nagy buszlimuzinját a Toyota. Az új generációs Sienna tavaly májusi bemutatkozása óta azonban megugrottak a típus eladásai, ezért a Toyota szintet lépett: elkészítette a modell emelt hasmagasságú, összkerékhajtású változatát.
Valójában eddig is elérhető volt az AWD verzió: a hátsó tengelyt külön villanymotorral meghajtó rendszer ugyanúgy a RAV4-esből származik, mint a hibrid hajtáslánc egésze.
A Woodland kivitel valódi újdonsága a megnövelt hasmagasság (ennek pontos mértékét nem közölte a Toyota), a speciális karosszériaszínek, az egyedi öltésekkel varrott, fekete bőrbelső, valamint a gazdag szériafelszereltség, amely magában foglalja a tetősíneket, az 1200 W-os audiorendszert, az 1500 W-os intervert és a vonóhorgot is.
A kifejezetten természetjáró családi autónak szánt Sienna Woodland minden példánya után 250 dollárt (de garantáltan minimum 250 ezer dollárt, azaz átszámítva mintegy 75 millió forintot) adományoznak az USA nemzeti környezetvédelmi oktatási alapítványának (NEEF), amely felvilágosító programokon keresztül igyekszik életszerűbbé, egyszerűbben megvalósíthatóvá, kézzelfoghatóbbá és személyesebbé tenni a környezet védelmét az emberek számára.