Az év végére megduplázza hibrid típusainak számát, ígérte még annak idején a Renault. A Clio öntöltő hibrid mellé felsorakozik az Arkana és a Captur; míg a plug-in hibridek választéka a jelenlegi Captur és Mégane kombi mellett a megújult Mégane család ferdehátú tagjával bővül. Ez utóbbinak most jött el az ideje.

A hajtáslánc pontosan ugyanaz, mint amit a Mégane kombiban már teszteltünk is: az 1,6 literes, soros négyhengeres benzinmotorhoz két villanymotor társul (az egyik az újraindításért, illetve a fékenergia-visszanyerésért felel), ezek közösen megtermelt nyomatékát egy speciális, komplex erőátviteli egység juttatja el az első kerekekhez.

Az akkumulátor ugyanúgy 9,8 kWh-os, mint a kombinál, a WLTP szerint mért elektromos hatótávolság városban 65, vegyes üzemben 50 kilométer. A mérések szerint városi forgalomban 40 százalékkal kisebb fogyasztással üzemeltethető, mintha ugyanezt a teljesítményt csak egy belső égésű motornak kellene előállítania. Ha feltöltött akkumulátorral indulunk neki a nagyvilágnak, az első 100 kilométeren mindössze 1,2 liter benzint éget el a hajtáslánc; a CO2-kibocsátás mindössze 28 g/km.