Felgyorsítja modellfejlesztési programját a SsangYong Motors, amely december óta csődvédelem alatt áll. Mivel a korábbi vevőjelöltekkel folytatott tárgyalások nem jártak eredménnyel, a cég a jelek szerint úgy döntött, saját magát húzza ki a kátyúból, így téve magát vonzóbbá egy későbbi, reménybeli befektető számára.
A vállalat alapjaitól kezdve alakítja át üzletmenetét, és igyekszik lépést tartani a gyorsan változó autóipari trendekkel. Ebben kulcsszerepet játszik az új modellek fejlesztése, amihez a gyártás és az alkalmazotti állomány visszavágásával teremtik meg az anyagi kereteket.
Ezeknek az erőfeszítéseknek az első gyümölcse a Korando e-Motion, amelynek sorozatgyártása június 14-én kezdődött meg. A Korando e-Motion Korea első tisztán elektromos középkategóriás szabadidőjárműve, a gyártást azonban egyelőre lassítja a globális félvezetőhiány: emiatt a belföldi piaci bevezetés időpontja is bizonytalanná vált, az európai szállítások pedig csak augusztus táján kezdődhetnek meg; az első autók várhatóan októbertől vehetők át.
A Korando e-Motion után egy évvel, 2022-ben érkezik a márka következő elektromos járműve, egy másik középkategóriás szabadidőjármű, amely egyelőre J100 projektnév alatt fut. Ennek műszaki paraméterei nem ismertek, ahogy sajnos a Korando e-Motion adatai sem.