Tizenhárom centiméterrel szélesítették ki a Novitec karosszériaépítői a Ferrari F8 Tributót, hogy a különleges autó megfeleljen az ízlésüknek. A hátul 211 centiméteres (!) szélességet elérő idomok mind szénszálas kompozitból készültek, a módosított forma aerodinamikai hatékonyságát szélcsatornában ellenőrizték.

Embertelenül kigyúrták ezt a Ferrarit 1

A látványos karosszéria alá elöl 21, hátul 22 colos Vossen keréktárcsákat szerelnek (az abroncsok 255/30 ZR 21, illetve 335/25 ZR 22 méretűek), a lépcsőzetes méretezés még inkább kihangsúlyozza az autó ék alakját. Ezeket már tavaly felszerelték az autóra, így tudták, milyen optikai hatást érnek el vele.

Embertelenül kigyúrták ezt a Ferrarit 39

Akkor 776 lóerőt és 882 Nm nyomatékot hoztak ki a gyárilag 720 lóerős V8-as turbómotorból, amivel 2,9-ről 2,7 másodpercre faragták le a 0-100 km/órás gyorsulást. Most még tovább csavarták a motort: az immár 818 lóerőt és 903 Nm-t ad le, így a Novitec Ferrari további 0,1 másodperccel hamarabb éri el a 100-as tempót, míg 200 km/óráig 7,4 másodpercig tart az utazás. A végsebesség meghaladja gyári a 340 km/órát – hogy mennyivel, arról nem esik szó.

Embertelenül kigyúrták ezt a Ferrarit 40