Tizenhárom centiméterrel szélesítették ki a Novitec karosszériaépítői a Ferrari F8 Tributót, hogy a különleges autó megfeleljen az ízlésüknek. A hátul 211 centiméteres (!) szélességet elérő idomok mind szénszálas kompozitból készültek, a módosított forma aerodinamikai hatékonyságát szélcsatornában ellenőrizték.
A látványos karosszéria alá elöl 21, hátul 22 colos Vossen keréktárcsákat szerelnek (az abroncsok 255/30 ZR 21, illetve 335/25 ZR 22 méretűek), a lépcsőzetes méretezés még inkább kihangsúlyozza az autó ék alakját. Ezeket már tavaly felszerelték az autóra, így tudták, milyen optikai hatást érnek el vele.
Akkor 776 lóerőt és 882 Nm nyomatékot hoztak ki a gyárilag 720 lóerős V8-as turbómotorból, amivel 2,9-ről 2,7 másodpercre faragták le a 0-100 km/órás gyorsulást. Most még tovább csavarták a motort: az immár 818 lóerőt és 903 Nm-t ad le, így a Novitec Ferrari további 0,1 másodperccel hamarabb éri el a 100-as tempót, míg 200 km/óráig 7,4 másodpercig tart az utazás. A végsebesség meghaladja gyári a 340 km/órát – hogy mennyivel, arról nem esik szó.