Száz Subaruból kilencvennyolcat összkerékhajtással vesznek meg világszerte: ez annál is durvább arány, mint amit a Lexus a hibridek terén elért. A márka (és egyben japán) első négykerék-hajtású személyautója a Subaru Leone 4WD kombi volt, amely 1972 szeptemberében jelent meg a piacon.
Azóta sokat fejlődött a Subaru összkerekes technológiája, amelyet családi autókban, rali versenyautókban és szabadidőjárművekben csiszoltak. A hírnevet persze a boxermotor és a négy hajtott kerék kombinálásából adódó szimmetrikus AWD rendszer hozta meg a márkának, amely mély tömegközéppontot, valamint statikus és mozgó tömegeit tekintve egyaránt kiegyensúlyozott szerkezetet eredményezett.
A közelmúltban a Subarut is utolérte a villamosítás, a hibrid e-Boxer hajtáslánc villanymotorral kiegészülve biztosít még közvetlenebb hajtásszabályozást mind a négy keréken. Hamarosan pedig a tisztán elektromos összkerékhajtású modellek is jöhetnek, jövőre például a Solterra, amelyet a Toyotával közösen fejlesztett a gyártó.