A Bentayga után újabb Bentley kapott hibrid hajtásláncot. A Flying Spur a márka zászlóshajója, így nem csoda, hogy számottevően erősebb hajtásláncot kapott, mint a szabadidőjármű: annak 449 lóereje helyett 544 lóerőt, 700 helyett 750 Nm forgatónyomatékot állít elő a 2,9 literes V6-os benzinmotor és az egy darab villanymotor kombinációja. Ezek a számadatok szinte tökéletesen megegyeznek a 4.0 V8-as motorral szerelt modell azonos értékeivel (550 LE, 770 Nm); és míg a nyolchengeres verzió 4,1 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, a hibridnek 4,3-ra van szüksége.
A belső égésű egység egyébként a 4.0 V8-as közeli rokona; 416 lóereje és 550 Nm nyomatéka önmagában sem lebecsülendő. Ehhez társul a motor és a váltó közé beépített 136 lóerős, 400 Nm-es villanymotor, ami teljesen kiküszöböli a turbólyukat. A villanymotor önállóan is képes mozgatni az autót, legfeljebb 40 kilométeren át. Ezt követően tovább legalább 660 hibrid üzemben megtehető kilométerre van hitelesítve az autó, azaz a Bentley háza táján ezzel a modellel utazhatunk a legmesszebb megszakítás nélkül.
A hajtáslánc három ökoüzemmódot kínál: az automatikus vezérlés mellett kérhetünk tisztán elektromos üzemet, illetve dönthetünk úgy, hogy később szeretnénk villanyautózni – ez esetben a vezérlés nem engedi merülni az akkut, ami persze nem jelenti azt, hogy a villanymotor ne segítene be a belső égésűnek a hajtásba, önmagában viszont csak igen rövid ideig fogja mozgatni az autót. Sport üzemmódban automatikusan ez a funkció aktiválódik, míg automata (hibrid) üzemben a navigációs útvonal ismeretében magától tartalékol töltést az autó azokra a szakaszokra, amikor lakott területeken hajt át.
Az akkumulátor 14,1 kWh kapacitású, teljes feltöltésére akár 2,5 óra elegendő. Az ügyfél felár nélkül rendelhet fali töltőboxot. A töltés a távolból is ellenőrizhető, indítható, leállítható vagy ütemezhető mobiltelefonos applikáción keresztül; ugyanígy telefonról optimalizálható az utastér hőmérséklete.
A Bentley hétféle alapszínt kínál a Flying Spur Hybrid modellhez, de ha többet szán rá a kedves vevő, 70 különböző árnyalatból válogathat. A beltérben öt alapszín és tíz extra tónus áll rendelkezésre, illetve kérhető kétszínű utastér is. A króm dekorelemek mellett kérhetők sötétített krómdíszek, a szárnyas B betű kivilágított kivitelben is elérhető. A 20 colos keréktárcsák helyett kérhetünk 21 vagy 22 colosat.
A Flying Spur Hybrid ugyanúgy a világ első szénsemleges luxusautógyárában, az angliai Crewe-ban készül, mint testvérmodelljei. Az öko-luxusautó már nyártól rendelhető, az első autókat még az év vége előtt átadják a vevőknek.