Hátul elnyújtott karosszériájával (erre utal az LT, azaz Long Tail elnevezés) áramvonalasabb és különlegesebb, 765 lóerős turbómotorjával pedig elképesztően erős volt a McLaren 765LT – de csak volt, hiszen a kupé már nem szerepel a márka programjában, miután a 765 darabos széria összes példányát eladták.
Most, hogy zárt tetős modell kifutott, jöhet a nyitott verzió: a McLaren 765LT Spider. A kiemelhető keménytetős modell menetkész tömege 1388kg, azaz mindössze 49 kilóval nyom többet, mint a kupé, és 80 kilóval könnyebb, mint a 720S Spider. Ennek érdekében kihagyták az autóból a klímaberendezést (10 kg), az audiorendszert (1,5 kg) és padlószőnyegeket (2,4 kg), bár az előbbiek felár nélkül megrendelhetők.
További fogyókúrára is lehetőség van, az alumínium karosszériapanelek szénszálasra cserélhetők, az indítóakku lehet lítiumion, illetve kérhetünk ultrakönnyű szénszálas kagylóüléseket, amelyek egyenként csupán 3,35 kilót nyomnak. Mindent összevetve 1278 kilóig szorítható le a Spider tömege.
A minimális túlsúlynak köszönhetően 0-100 km/órára ugyanúgy 2,8 mp alatt gyorsul az autó, mint a kupé. 0-200 km/órára már lomhább, bár ez viszonylagos: a kupé 7,0 másodperces szintideje helyett 7,2 mp kell, hogy elérjük a kétszázas tempót – a ludas az eltérő karosszériaszerkezet miatt megnőtt légellenállás. Álló helyzetből indulva 19,3 mp alatt éri el a 300 km/órát, a kupénak elég erre 18,0 másodperc is. A végsebesség viszont ugyanaz, 330 km/óra, ahogy a fékutak is: 200-ról 108, 100-ról pedig 29,5 méteren áll meg az autó.
A kipufogórendszer titánból készül, ami egyrészt hozzájárul a tömegcsökkentéshez, másrészt fantasztikusan szól – és mivel a hátsó szélvédő motorosan leengedhető, zárt tetővel is élvezhetjük a koncertet. Illetve élvezhetik azok, akik gyorsan reagáltak: a Spiderből is csak 765 darab készül, és a 2021-es gyártási kapacitást már lekötötték, 310 ezer angol fontos (130 millió forintos) vételár ide vagy oda.