A Flying Spur összes rendelhető hajtásláncával – azaz a V6-os hibriddel, a V8-assal és a W12-essel – rendelhető lesz a modell csúcskivitele, a Flying Spur Mulliner. Az autót nem is műszaki tartalma teszi különlegessé, hanem kivételes kidolgozása.
Felsorolni is nehéz a sok részletet; az üléseken is alkalmazott, dupla rombusz mintázatban megvalósított hűtőmaszktól kezdve az egyedi rajzolatú, mindig vízszintesen álló agyborítású, 22 colos kerekeken át a háromszínű belső térig (összesen nyolcféle kombináció választható) rengeteg finomság várja az ügyfeleket.
A szárnyas B-betű világít, és villanymotor emeli ki a rejtekéből, az utasok lába alatt vastag, puha szőnyeg lapul, az üléseket kézzel hímezték. Hátul gombnyomásra ereszkednek le az utasok elé a bőrborítású faasztalkák.
Az indítókulcsot szintén bőrbe kötötték, és nem csak úgy magában vetyeng: kézzel készített, az utastér színeiben pompázó dobozban adják át a leendő tulajnak.
A V6 Hybrid verzió 285, a 4.0 V8-as 318, a 6.0 W12-es 333 km/órára képes, álló helyzetből 4,3, 4,1, illetve 3,8 mp alatt gyorsulnak 100 km/órára.