Egyetlen grafikát közölt csupán a 2023-as szezonban rajthoz álló versenyautójáról a Cadillac. Az LMDh-V.R prototípus elsősorban a hazai, észak-amerikai hosszú távú versenyeken kíván helyt állni, de Le Mans-ban is ott lesznek természetesen.

A Cadillac az észak-amerikai IMSA WeatherTech SportsCar Championship királykategóriájában, a frissen megteremtett LMDh (Le Mans Daytona hybrid) géposztályban indul. Az LMDh és a WEC-ben meghonosított Hypercar géposztály között több a hasonlóság, mint a különbség, és Le Mans-ban ugyanabban a kategóriában fognak versenyezni egymással.

Sci-fibe illő versenyautót épít a Cadillac 1

A Cadillac LMDh prototípus fantáziarajza; a végső termék nem feltétlenül fog így kinézni

Mindkét esetben 680 LE a maximálisan engedélyezett teljesítmény, 1030 kg a minimális tömeg. Ugyanúgy korlátozzák a hibrid rendszer maximális teljesítményét, illetve használatát. A jelenlegi DPi géposztály (ld. nagy nyitóképünkön) utódainak számító LMDh versenyautók azonban közös platformra épülnek, amint az más észak-amerikai bajnokságokban is szokás, csak a karosszériájuk lesz egyedi. A Hypercar kategóriában nagyobb szabadságot kapnak a tervezők az aerodinamikai csomag kialakítása terén.

A Cadillac LMDh 2023 januárjában, a Daytona-i 24 óráson esik majd át a tűzkeresztségen.