Ősztől Németországban, 2022-től más piacokon is elérhető az Opel Rocks-e, a Stellantis cégcsoport német ágazatának fenntartható városi közlekedési eszköze. A járgány tizenöt éves kortól robogó jogosítvánnyal vezethető Németországban, ahol havi lízingdíja nem lesz magasabb, mint egy havi tömegközlekedési bérlet ára, ígéri az Opel.
A 471 kilogrammos Rocks-e sebessége a besorolás (könnyű négykerekű motorkerékpár) szerint nem haladhatja meg a 45 km/órát. 5,5 kWh-os akkumulátorával 75 kilométert képes megtenni egy huzamban, majd normál konnektorból 3,5 óra alatt ismét feltölthető. A 3 méteres töltőkábelt fixen rögzítették az autóba, és vehetünk hozzá adaptert, ha nyilvános töltőállomáson szeretnénk tölteni a kocsit.
Manőverezhetőségére nem lesz panasz, a 241 cm hosszú, 139 cm széles Rocks-e mindössze 7,2 méteres körön fordul.
Ahogy a Citroën Ami esetében, itt is ugyanazt az ajtót szerelik fel bal és jobb oldalra, tehát a vezetőoldali ajtó hátrafelé nyílik. Az első és hátsó karosszériapanelek szintén azonosak: mindez a költségek csökkentésében játszik szerepet.
Az utasülést hátrébb tolták, mint a vezetőét, így elférnek egymás mellett a vállak, és a lábnak is több hely jut. A belmagasság elvileg 190 cm-ig kényelmes. Ami nincs, az érdemi csomagtér: 63 liternyi rakomány fér el az utas lábterében, plusz felakasztható egy nagy méretű bevásárlótáska. Később talán furgon is készül a kis Opelből.
A műszerezettség minimális, leolvasható a sebesség, az irányváltó állása, az akku töltöttsége, a hátralévő hatótávolság, és a megtett távolság. A középkonzolon telefontartót helyeztek el.