Ismételt ügyfélkívánságok után a Rolls-Royce úgy döntött, felveszi állandó kínálatába a Black Badge kivitelt. A lényeg a fekete szín, minden lehetséges ponton. Mindez még 2016-ban történt, és mostanra a teljes modellpalettán megjelent a sötét erő: az összes modellt tekintve minden negyedik egyedi átalakítás ebbe az irányba mozdul.

Befeketítették a Rolls-Royce Ghostot 1

Most viszont újraértelmezik ennek a kivitelét: az új Ghost esetében letisztult, minimalista kidolgozással valósul meg a feketítés.

A fényezés persze marad a régi: az autóipar (állítólag) legfeketébb fekete színe, amelyhez 45 kilogrammnyi festékanyagot visznek fel a karosszériára. Erre dupla réteg lakk kerül, majd jöhet a kézi polírozás. Nem maradhat el a Coachline persze, amely jellemzően kontrasztos, sokszor neonszínben tündököl.

Befeketítették a Rolls-Royce Ghostot 57

A hűtőmaszk és Emily sötét krómréteget kapnak, míg a 21 colos keréktárcsa szénszálas kompozitból készül, így festés nélkül is sötét színű – mindössze egy vékony színezett lakkréteg kerül a felületre.

Az utastérben szénszálakból és fémrostokból szőtt, rombuszmintás felület nyűgöz le, a műszerfalat többek között természetesen fekete árnyalatú fabetétek díszítik. Az utas előtti panel közepén a Black Badge széria külön emblémája, a végtelen jel lebeg: a szimbólumot a hatrétegű lakkozás két középső rétege közé festették fel, ezzel térhatást kölcsönözve neki. A légbeömlők sötétítettek, és még az analóg óra is minimalista (és sötét) kidolgozást kapott.

Befeketítették a Rolls-Royce Ghostot 58

A legizgalmasabb azonban, hogy nem csak dizájnerek dolgoztak az autón: a mérnökök áthangolták a hajtásláncot, amely így 600 lóerős (+29 LE) és 900 Nm-es (+50 Nm). Vadonatúj a kipufogórendszer, és lerövidítették a fékpedál útját, ráadásul a fék magasabban fog, így határozottabban adagolható a fékerő.

Befeketítették a Rolls-Royce Ghostot 59