Az Aston Martin bevezetése óta egyetlen motorral: az 550 lóerős, 700 Nm nyomatékú 4.0 V8-assal kínálja szabadidőjárművét, a DBX-et.
Most azonban bemutattak egy soros hathengeres belépővariánst. Az Aston Martin DBX Straight-Six háromliteres turbómotorja 441 lóerős; 520 Nm nyomatékcsúcsát átmenetileg további 250 Nm-rel képes megtoldani az a villanymotor, amely a mild hibrid konfigurációjú motorban egyébként a fékenergia visszanyerésére, illetve a kiterjesztett üzemi tartományú start-stop funkció biztosítására szolgál.
A Mercedes-AMG által fejlesztett blokk 5,4 másodperc alatt gyorsítja álló helyzetből 100 km/órára a súlyos szabadidőjárművet, a végsebesség 259 km/óra. A kilencfokozatú automata sebességváltóval szerelt, összkerékhajtású belépőmodell hátul részlegesen önzáró differenciálművet kapott, kardántengelye szénszálas kompozitból készült, stabilitását a mild hibrid rendszer 48 voltos hálózatáról kiszolgált, aktív kanyarstabilizátorok biztosítják. A rugózás pneumatikus, adaptív rendszerű.
A kisebb motor a WLTP-norma szerint 27%-kal takarékosabb (14,3 helyett 10,5 l/10 km) a V8-as erőforrásnál, ára pedig mintegy 17 százalékkal kedvezőbb, 1,898 millió kínai jüan (95 millió Ft) – ugyanis egyelőre kizárólag Kínában kapható a belépő DBX. Ha itthon is forgalmaznák, becslésünk szerint ennél jelentősen kevesebbe, nagyságrendileg 60 millió forintba kerülne.