A General Motors széles körben alkalmazott, tisztán elektromos Ultium platformjára épülő utazódobozt mutatott be a Buick. A padlóba integrált akkumulátorokat teherviselő elemként hasznosító architektúra teljesen sík padlót és rendkívül tágas belső teret kínál, a nagyfeszültségű elektromos hálózat pedig olyan felső kategóriás funkciókat szolgál ki, mint a mikro-LED-es világítástechnológia vagy az önvezető rendszer, amely teljesen feleslegessé teszi a hagyományos kezelőszerveket.
Az oldalfalakat és a tetőt ugyanazon filozófia szerint alkották meg, az üvegfelületeket csak a lehető legcsekélyebb mértékben szakítják meg merevítések. Ennek köszönhetően rengeteg napfény árad a belső térbe, ahol vízszintesbe fektethető alvófoteleket találunk. Az ülések össze is forgathatók, így nem csak pihenni, de dolgozni is lehet, amíg az autó elvezeti önmagát.
A Smart Pod aktív zajcsökkentést, légtisztító rendszert és egyéb igényes környezeti technológiákat alkalmaz. Mégsem ezzel nyűgözi le utasait, hanem egy elrejthető 50 colos (!) LED képernyővel, amely műszerfalként, munkafelületként és szórakoztató egységként egyaránt szolgál, használaton kívül pedig egy kétszemélyes szükségülés nyitható ki elé.
Az autó hangvezérléssel, illetve szemmozgáskövető rendszerrel irányítható, az autó tanulóképes agya idővel képes javaslatokat tenni a vezetőnek a szórakoztató, kényelmi vagy navigációs funkciókkal kapcsolatban.