A bolygót nem ezek az alacsony darabszámban gyártott izomautók ölik meg, az elektrifikáció útján elinduló Stellantis cégcsoport mégis úgy döntött, a Dodge ikonikus, V8-as motorral szerelt típusainak rövid időn belül menniük kell.

Ezt eddig is tudtuk, azonban most kiderültek a pontos dátumok. Akik új Hellcat modellre vágynak, azoknak már csak két évük maradt a vásárlásra.

A Hellcat-széria minden tagját, tehát a Challenger, és a Charger modellek legerősebb verzióit is kivezetik a piacról 2023-ig, jelentette be Tim Kuniskis, a Dodge vezérigazgatója. Mindezt a Motorauthority magazinnak árulta el az idei Los Angeles-i Autókiállításon. 

A kristálytisztán megnyilvánuló vállalati stratégia mellett az Egyesült Államokban is szigorodó környezetvédelmi kvóták miatt döntöttek így. 2024-től ugyanis jönnek az elektromos izomautók, amelyeket nem akarnak párhuzamosan futtatni a hagyományos, belső égésű motorral szerelt verziókkal. 

Ehhez a konszern egyik elektromos platformját tervezik használni, mégpedig az STLA Large-ot, melyhez a 900 lóerős teljesítmény mellé alig 2 másodperces gyorsulást (0-100 km/óra) és 800 kilométeres hatótávot ígérnek.