Úgy tűnik, bejött a Radical receptje: az extrém sportautókra szakosodott brit manufaktúra negyed évszázados fennállásának legjobb évét zárja 2021-ben. Ebben komoly szerepet játszott a cég két pályaversenyautója: a vadonatúj SR10 és az SR3 XX, ezért 2022-re mindkettőt átdolgozzák.
Mindkét modell legfontosabb újdonsága az opcióként megrendelhető halo, azaz az FIA előírásainak megfelelő, térbeli bukókeret, amely önmagában teljes körű védelmet nyújt a vezető fejének borulás esetén. Normál esetben ezeket a típusokat szimpla bukókerettel kínálják, amely extrém bukásnál nem garantálja a vezető biztonságát.
Szintén új a megemelt kormánymű, ami jobb kilátást és kedvezőbb ergonómiát eredményez, valamint a tágasabb, kényelmesebb vezetőülés (igaz, ennek csak az egyszemélyes kivitelben jut hely.) Opcióként szervokormányt is kérhetnek mostantól az ügyfelek. A futómű módosításai elsősorban a könnyebb, gyorsabb, pontosabb hangolhatóságot szolgálják.
A fenti változtatások mindkét típust érintik, ahogy a külön rendelhető, digitális másodlagos kijelző is (az elsődleges műszeregység a kormánykeréken kap helyet.) A kiegészítő monitor a fedélzeti kamera és a telemetria adatait jeleníti meg, így elsősorban az edzésben, pilótaképzésben jut szerephez.
Csak az SR10 kap ezzel szemben nagyobb fékeket, amely módosított fékbetéteivel és feljavított hűtésével nagy terhelésnél is tartósan egyenletes fékhatást biztosít. Szintén az SR10 részesül a 2,3 literes Ford turbómotort érintő fejlesztésekből. A 431 lóerős motor legfelső fokozatban 289 km/óránál forog le, álló helyzetből 2,4 mp alatt lövi 96 km/órára az autót. Ehhez képes ma született bárány az SR3, amelynek motorja 229 lóerős, végsebessége 237 km/óra.