Az év elején úgy döntött a Renault, hogy rálép a körforgásos gazdaság rögös, ám fenntartható útjára, és tevékenységeit úgy alakítja, hogy azok minél kevesebb energia és új nyersanyag felhasználásával járjanak.
Ennek fontos része az a már szeptember óta működő, de hivatalosan csak most átadott gyártóüzem, amely jelenleg 700 embernek ad munkát. A Flins-i gyárban évente akár 45 ezer használt autót fognak mindenre kiterjedően felújítani (ezt a teljes kapacitást a tervek szerint 2023-ra éri el az üzem,) míg a teljes alkalmazotti létszám az évtized végére elérheti a 3000 főt.
Ezek az autók az átlagos használt autóknál sokkal jobb minőségű, félig-meddig új termékek lesznek, de a nullkilométeres járműveknél sokkal kedvezőbb áron lehet őket kínálni, hiszen előállításuk kevesebb költséggel és csekélyebb energia-felhasználással járt.
A folyamat elején nagy felbontásban, 3D-ben beszkennelik az autót, és előre azonosítják a javításra váró hibákat. Ennek köszönhetően átlagosan mindössze nyolc nap alatt végeznek egy autó tényleges restaurálásával, ami különösen gyorsnak számít ebben a műfajban. A felújítás a Renault megszokott minőségi elvárásai szerint zajlik.
Az üzemben egyébként a klasszikus járműfelújítás mellett hamarosan megkezdődik az elektromos gépkocsik nagyfeszültségű komponenseinek (akkumulátor, villanymotor, vezérlés) a felújítása is, ami különösen jó hír azoknak, akik nem szeretnék kifizetni az új villanyautók magas vételárát, de aggódnak az akkumulátor gyors minőségromlása miatt.