Miután haszonjárművet épített az Amiból, most terepjárót faragott törpe villanyjárművéből a Citroën, nem is akármilyet.

Túlméretes, durva mintázatú terepabroncsokat szereltek a mopedautóra. Az ajtókat bokáig érő, csővázas szerkezettel váltották ki, amelyek egyben csomagtartóként is szolgálnak. Rossz időben cipzárral rögzíthető vászondarab zárja el az utasteret.

Megérkezett az év legjópofább járműve 1

A lámpákat és a lökhárítókat egyaránt rács védi, a tetőre hossztartókat, azokra pótkereket és kiegészítő LED-es lámpasort szereltek.

A hasmagasság nem nőtt, az utasok mégis magasabban ülnek, hála az ülések 35 helyett 70 mm vastag szivacsozásának.

Megérkezett az év legjópofább járműve 11

Speciális csomagszettet is tervezett a tanulmányhoz a Citroën: egy övtáska például a kormánykeréken rögzíthető, míg egy tengerészzsák pont elfér az utas előtti lábtérben – az ajtók rácsszerkezetébe pont belecsusszanó zsákokról pedig már szóltunk.