Miután haszonjárművet épített az Amiból, most terepjárót faragott törpe villanyjárművéből a Citroën, nem is akármilyet.
Túlméretes, durva mintázatú terepabroncsokat szereltek a mopedautóra. Az ajtókat bokáig érő, csővázas szerkezettel váltották ki, amelyek egyben csomagtartóként is szolgálnak. Rossz időben cipzárral rögzíthető vászondarab zárja el az utasteret.
A lámpákat és a lökhárítókat egyaránt rács védi, a tetőre hossztartókat, azokra pótkereket és kiegészítő LED-es lámpasort szereltek.
A hasmagasság nem nőtt, az utasok mégis magasabban ülnek, hála az ülések 35 helyett 70 mm vastag szivacsozásának.
Speciális csomagszettet is tervezett a tanulmányhoz a Citroën: egy övtáska például a kormánykeréken rögzíthető, míg egy tengerészzsák pont elfér az utas előtti lábtérben – az ajtók rácsszerkezetébe pont belecsusszanó zsákokról pedig már szóltunk.