Az eddig kapható 225 lóerős elsőkerék-hajtású és 360 lóerős összkerékhajtású variánsok közé illeszkedik a DS 9 E-Tense 250. A benzinmotor ugyanúgy 200, az elektromos pedig 110 lóerős, mint eddig, módosítottak azonban a rendszer hangolásán.
Az erősebb hajtáslánchoz nagyobb tisztán elektromos hatótávolság társul: az akkumulátor tömege és cellaszáma nem, kapacitása azonban változott, a 15,6 kWh-os egységgel akár 61 kilométert megtehetünk a WLTP norma szerint; városi forgalomban ez 70 kilométerre módosul. Az akkumulátor nem egészen 2,5 óra alatt feltölthető.
Az autó végsebessége 240 km/óra, tisztán elektromos üzemben akár 135 km/órára képes. Az átlagos üzemanyag-fogyasztás teljesen feltöltött akkumulátorok esetén 1,1 l/100km, a CO2-kibocsátás ilyenkor 26 g/km. Ezek érezhetően kedvezőbbek a 225 lóerős modell azonos értékeinél: annak 11,9 kWh-ás akkumulátora 48 kilométerre elegendő áramot tárol (WLTP norma szerint), az átlagos üzemanyag-fogyasztás 1,5 l/100km, a CO2-kibocsátás 33 g/km.