A gyári 600 helyett 818 lóerős csúcsteljesítmény, 800-ról 1050 Nm-re emelt maximális forgatónyomaték jellemzi a Manhart által kezelésbe vett Audi RS Q8-ast.
Az extra erő az új turbófeltöltőknek, a módosított töltőlevegőhűtőnek, a szénszálas szívócsőnek, valamint az átprogramozott motorvezérlésnek köszönhető. A nemesacél kipufogórendszer négy darab, egyenként 10 centis átmérőjű végcsőbe torkollik, amelyek karbon vagy kerámia bevonatot kaphatnak.
A menetdinamikai adatokat nem közli a műhely.
Feláras extra a megnövelt teljesítményű fékrendszer, valamint a futóműtuning. A gyári légrugókat 30-40 mm-rel tudják leültetni, akár a vezérlés átírásával, akár új hardver beépítésével – ezt az ügyfélre bízzák. A keréktárcsák 24 colosak, színük választható.
Nem először nyúl az Audi csúcs-szabadidőjárművéhez a Manhart: a másfél éve bemutatott verzió ennél is erősebb volt.