A limitált szériák rendszerint az egyediség ígéretét hordozzák, de a mélyben valójában ugyanazt kapja az ember átcsomagolva. Ez esetben ennél többről van szó, legalábbis papíron: a Toyota GR Supra A91-CF Edition ugyanis egyértelműen elhatárolja magát az A90-es kódú alapmodelltől.

Egyetlen számjegytől különleges ez a sportkocsi 1

Ez persze nem több marketingnél, hiszen az autó ugyanazt a (2020-ban 387 lóerőre növelt teljesítményű) 3,0 literes motort kapja, és a vázon sem módosítottak: csupán toronykitámasztást, valamint áthangolt futó- és kormányművet kapott a kocsi. Másfelől mégis érvelhetünk azzal, hogy ezek a változtatások jelentős hatással bírtak az autó vezethetőségére – hogy így van-e, talán soha nem tudjuk meg, mert a dolgok jelenlegi állása szerint csak az USA-ban kapható a limitált kiadás.

Egyetlen számjegytől különleges ez a sportkocsi 19

Mivel a felszín alatti fejlesztéssel csak az igazán igényes vevőket lehet megfogni, a Toyota látható elemekkel is vonzóbbá tette a szériát: szénszálas aerodinamikai elemekkel szerelte azt fel. A leglátványosabb ezek közül a megvastagított kacsafarok hátsó légterelő, és ha igazán markáns megjelenésre törekszünk, érdemes a fekete idomokat a sárga vagy fehér fényezéssel kombinálni, azok erősebb kontrasztot adnak, mint a szürke festés.

Egyetlen számjegytől különleges ez a sportkocsi 20

Az utastérben fekete és piros színekben pompázó Alcantara/bőr kárpitozás, szénszálas betétek és piros díszöltések győzik meg az ügyfelet, hogy érdemes volt extra pénzt fizetni a limitált szériáért.