Részben a tavaly márciusban átrajzolt Citroën C3 Aircross sajátos orrkialakítását öltötte magára a C5 Aircross, a márka kompakt szabadidőjárműve. A fésűfogas hűtőrács mellett a meredekebbre húzott orr is onnan ered, teljesen egyedi ellenben a márkajelzés, amelyet a márkatársakkal ellentétben itt nem köt krómsáv a nappali fényekhez.
Profilból az akár 18 colos keréktárcsák, valamint a matt / fényes fekete tetőcsomagtartó rudak teremtenek elegáns hangulatot, míg az Airbump betétek új színekben kaphatók. Hátul azonos méretben, de új rajzolatú lámpatesteket helyeztek el.
Belül új a 10 colos érintőképernyő: ez nem csak nagyobb, mint eddig, de magasabban is helyezkedik el, ezért kevesebb szemmozgással lehet leolvasni róla az adatokat. A klímaberendezés vezérlőszervei a monitorra költöztek, de a legfontosabb alapfunkciók külön gombokat is kaptak.
A műszeregység maradt a 12,3 colos, konfigurálható digitális kijelző, új viszont a középkonzol: a sebességváltó programkarja helyett már csak egy apró kapcsolót találunk. Kényelmesen elfér itt az elektromos rögzítőfék karja és az üzemmódválasztó kapcsoló is, a tárolórekesz mérete nem változott.
Újak a Citroën Advanced Comfort ülések: a C4 és C5 X modellekből átemelt fotelek kemény belső magját extra vastag külső szivacsozás borítja, ami rövid és hosszú távon egyaránt kényelmessé teszi őket. Ülésfűtés, valamint masszázsfunkció továbbra is rendelhető. A belteret új színek és anyagok borítják, az összhatás elegánsabb, dinamikusabb, minőségibb.
A hajtásláncok választéka nem változott, továbbra is elérhető a plug-in hibrid rendszer, 55 kilométeres tisztán elektromos hatótávolsággal.
Ha videón is megnéznéd a megújult C5 Aircross-t, kattints ide!