A Dodge Chargerből amerikai viszonylatban viszonylag kevés verzió készült: ötvenkét év alatt mindössze hét generációt adtak ki, ebből a második volt a legszebb. Ez persze szubjektív, de aligha véletlen, hogy a Ringbrothers nevű, egyedi autókat építő vállalkozás (pontosabban a megbízójuk) éppen ennek egy példányát választotta ki legújabb projektjük alanyául.
Az 1969-es Charger karosszériáját először is önhordóvá építették át, majd a BASF által kikevert ’pile-up yellow’ (magyarul tömegkarambol-sárga) színre fényezték.
Ezt követte egy Hellcat motor, amelyet a sajátos amerikai szokások szerint külön, dobozban rendeltek meg a gyárból. A 707 lóerős kompresszoros motorhoz egyedi kipufogórendszert fejlesztettek, mögé hatfokozatú kézi sebességváltót és szénszálas kardántengelyt szereltek. A Michelin Pilot Sport 4S abroncsokkal szerelt keréktárcsák speciális darabok, a lengéscsillapítók állíthatók, a fékek hatdugattyús Baer egységek.
A kormánykereket saját maguk rajzolták meg és gyártották le: a dudagombot 3D nyomtatóval alakították ki, a karima szénszálas kompozitból készült, a küllőket és az agyat pedig alumíniumból marták.
A különleges restomod megrendelésre készült, gazdája egy új-zélandi ex-autóversenyző, az idén 50 éves Greg Murphy.