Minden elemében új fejlesztésű mild hibrid hajtásláncot mutatott be a Stellantis csoport terepfelelőse, a Jeep. A Renegade és a Compass fedélzetén debütáló rendszer 130 lóerős, 1,4 literes turbómotort kombinál 20 lóerős villanymotorral és hétfokozatú, dupla kuplungos váltóval.
Az egy dolog, hogy a 48 V-os hálózatról működő mild hibrid egység akár 15%-kal csökkenti a fogyasztást, annál érdekesebb, hogy az autók képesek egy sor szituációban kizárólag villanymotorjukkal haladni. Árammal indulnak például el álló helyzetből, elektromosan tolatnak, így vánszorognak a dugóban, és az automata váltóknál szokásos alapjárati kúszást is villanymotorral modellezi le a rendszer.
Az autókat bevezető limitált széria speciális öko-kivitelével hívja fel a figyelmet a környezet védelmére: az Upland széria tengerekből kiemelt műanyag hulladékból gyártott műszálas üléskárpitokat, valamint fényszóróházakból visszanyert műanyagokból előállított ajtó- és műszerfalpaneleket kap.
A Compass és a Renegade, valamint a Wrangler egyaránt kapható plug-in hibrid verzióban, és még idén bemutatkozik a Grand Cherokee PHEV verziója.