A Renault Austral az új generációs Nissan Qashqai ikertestvéreként a jelenlegi Kadjar helyébe lép hamarosan a Renault palettáján. A modellről korábban már láttunk gyári kémfotókat, és tudjuk, hogy többféle hibrid hajtáslánccal (12V és 48V mild hibrid, valamint full hibrid) érkezik majd. Most pedig azt is bemutatta a Renault, hogy milyen vezetői környezetre számíthatunk.

Extrém részletekkel érkezik az új Renault 1

A látványrajzok rendszerint túloznak egy kicsit, itt azonban állítólag tényleg szögletes és lapos lesz a kormánykerék (hogy jobban le lehessen olvasni a műszeregységet), ahogy a széles, vízszintes műszerfal, a méretes légbeömlők és a függőleges tájolású középkonzoli érintőképernyő is a dizájn biztos pontjainak tűnnek.

Az utóbbi egyébként csalóka, hiszen több felületet egyesítettek egyetlen L alakú burkolat alatt; a teljes hasznos felület meghaladja a 770 négyzetcentimétert.

Extrém részletekkel érkezik az új Renault 11

Az ajtópaneleket magasra húzták, ami a biztonság érzését hivatott kelteni. A tetőoszlopok és a tetőlemez kárpitozott. A térérzetet a padlóalagút hiánya javítja.

A berendezés moduláris, igény szerint alakítható, a padlókonzoli tárolórekeszektől kezdve a könyöklő alatti tárolón át az apróságok elhelyezésére szolgáló zugokig. Különösen érdekes az első ülések trapézszerű kialakítása: a vállnál keskenyedő bútorok megkönnyítik, hogy az elöl utazók hátraforduljanak, és beszélgessenek útitársaikkal.

Extrém részletekkel érkezik az új Renault 12