Az alapmodellek ráncfelvarrásával párhuzamosan a BMW 8-as széria abszolút csúcsváltozatai: az M8 Competition kivitelek is megújultak.
Új belső és külső színek, bőr/Alcantara vegyes üléskárpit, friss rajzolatú, 20 colos keréktárcsa, valamint egy most bemutatkozó új kiviteli csomag teszi újra izgalmassá a két- és négyajtós kupéból, valamint kabrióból álló modellcsaládot.
Az említett M lights Shadow Line csomag sötét betétekkel és krómozott részletekkel megvadított lámpatesteket tartalmaz, ami különösen jól mutat a fényes fekete hűtőmaszk mellett, illetve az adaptív lézeres fényszóró-technológiával – ez utóbbi kettő alapfelszerelés.
Ahogy az alapmotorizáltságú modelleknél, itt is 10,25-ről 12,3 colra növelték a központi érintőképernyő átlóját; a műszerfalat (és az ajtók felső szélét) mostantól Alcantara borítja.
Ami nem változott, az a 625 lóerős, 750 Nm forgatónyomatékú, V8-as turbómotor, amely a kupékat 3,2, a kabriót 3,3 mp alatt gyorsítja 100 km/órára.