Az orchidea az ázsiai kultúrában a kitartás, a szívósság jelképe. Márpedig a Rolls-Royce meglehetősen kitartónak és szívósnak bizonyult, eladásaikat a legcsekélyebb mértékben sem ingatták meg a közelmúlt társadalmi és ipari válságai, sőt, az eladások soha nem látott magasságokba szárnyalnak.

Két évig készült ez az autó 1

Ezt azonban még nem lehetett tudni (vagy talán mégis) akkor, amikor a márka szingapúri képviselete két évvel ezelőtt egy orchideás Phantomot rendelt a gyár Bespoke részlegétől. Az autó mostanra készült el.

A Rolls-Royce visszafogott alapszínekkel és anyagokkal dolgozott, hogy minél jobban érvényesülhessenek a motívumok, amelyeket Helen Amy Murray festőnő rajzolt meg, majd digitalizált, hogy aztán 3D-s textilnyomatot készítsen belőle selyemszalagra.

Két évig készült ez az autó 23

Eközben egy munkatársa a hátsó üléssoron lehajtható, lakkozott asztalkára vitt fel hasonló motívumokat. A virág a küszöbbetéteken is visszaköszön, a szokásos feliratot kiváltó motívum különleges látvány.

A karosszéria is kapott egy diszkrét orchideadekort, azonban itt a legfőbb látványosság maga a fényezés: a hófehér alapszínhez egy csepp lilát kevertek, ha már orchidea; az így kapott majdnem-fehér egészen különlegesen ragyog, fénye ráadásul a betekintés szögétől függően változik.

Két évig készült ez az autó 24